MyNi se vrací na scénu

24.01.2014 15:43

Fíha,

uběhlo mnoho vody, co MyNi naposledy udělali nějakou společnou akci, ale bylo by mílkou se domnívat, že jsme usnuli na vavřínech, spíše jsme se začali naplno angažovat ve skautském světě.

Začali jsme lézt po skalách a z Nika se stal opravdu zdatný lezec, teď chvíli odpočívá, ale zase brzy začne.

Ze mě se stal Krajský kapitán MSK, pro vodní skauty, z Nika kapitán přístavu vodních skautů, od posledních webových informací, alespoň jedna část z Myni týmu navštívila, Tatry, Paříž, Vídeň, Norsko a Chorvatsko.

Poslední akcí pro jiné byla skautská regata Skare 2013, hra pro vlčata Tajemství Kréty vrací úder a tři ročníky Maškarských bálů pro nejmenší, na téma: Vesmír, Cirkus a Mořský svět.

Ze mě se teď stal místopředseda okrasní rady Ostrava pro skautíky a začal jsem se zajímat o další zajímavé věci, naše akce jsem začal dokumentovat na Nikona D90, začal jsem chodit po slackline a mám v pácu jiné 24-hodinové akce.

Brzy se zde objeví nové záložky, nové akce, nové úvahy a hlavně nová akce, kterou s Nikem máme v plánu pro R+R.

 

Zdravím všechny fandy levou, Ahoj Myšák

 

Zpět